19/08/10

Baik punyer,,,

Pg td,,, aku isi minyak tau,, pastu kan,,, aku ckp kat mat bangla tu,, nak isi minyak 50 hengget,,,,
then aku paid,,,,isi punya isi,,, tengok2,,miter dah RM 51.15.
HMM,, nak kene nih,,,mujurlah,,,mood aku pg ni,, ada sikit juga baik tau,,,.. aku g ler bayar balance,,,, puhhhh,,, baik giler,, almaklumlah,,, bulan puase kan,, kang x pasal2,,, lain pulak jadinyer,,,,,
tu pun,, aku sempat poww mat bangla tu,,, sebab,,, aku x dok duit 5 sen,, so aku just bayor,,, singgit sepuluh sen,, he,,he,,,

p/s-> Sebab apa aku siap nak tulis entry nih,,,?.. sebab ,, sebelumni,,, jarang sgt nak buat baik,,, antaranya,,, Pada suatu masa dahulu@ tahun lepas,,,,,di stesyen minyak yg sama,,, tp mat bangla yg lain ler kan,, aku nak top up kad touch n go,, aku bayarler 50 hengget,, then after dia masukkan nilai dlm kad tuh,, mat bangla tuh,, siap pulangkan duit  50 hyengget lg,, bermakna,, akunyer TNG td,, FREE jek ah,,, ha,,ha,, mmg best,,, free tol utk semingguuuuu,,,,,,

1 ulasan:

  1. alhamdullilah ko dah wat baik dalam bulan Ramadan... syukur...ehehhehee

    BalasPadam