27/10/11

MAMA JANJI

hai korang

sorry sebab jarang sekali nak ber sok sek kat blog nih,,, what i'm feel now,,, x best,, mmg rasa x best okeh,,, nak muntah jerk,, walaupun sekarng dah usia 14 minggu tp,,morning sickness aku x pernah nak kurang,,,,

Sebenarnya nak citer , semalam hari jadi Alya yg ke 3 Tahun,, pejam celik dah 3 tahun umur anak dara aku,, Kononnyer aku mmg berangan tahun nie nak buat Party utk alya,, yerlah diapun dah pandai nyanyi lagu beseday bagai kan,, pastu plak dia suka mkn kek coklat,,, Tapi nak buat camner bdn fizikal aku x mengizinkan utk aku uruskan semuanya,,, nanti yer syg,, next year kita buat,, MAMA JANJI...

Mujur yudi ada utk layan kan kehendak Alya,,, tengahari semalam, yudi bawa alya g beli Kereta RC,, oklah tu,,suka sgt dia,, yerlah kereta sebelum nih dah jahanam,, so dpt yg nih,, sengih sampai ke telinga,,,

oklah ,, semoga ALYA sihat selalu,,


dah x larat dah nih,,,,

1 ulasan:

  1. Hepi belated besday Alya..
    soh mama balik melaka. nanti auntie wat kan kek coklat n kite nyanyi lagu besday sama2. tp btau awal2 nak balik tu jgn main terjah je yer... :)

    BalasPadam