12/10/11

Trimester ke 2.....

Hai korang,,,

Sorry ler kalau sebelum nie aku jarang giler nak menghupdate blog nih. Kekangangan waktu ,, bak kata Cik Zura kita,,uhuks,,, Ditambahkan lagi sejak 2 3 4 menjak nih,, memang susuah ler aku nak merapu meroyan kat sini,,

Alhamdulilah pejam celik pejam celik,, kandungan aku dah pun masuk bulan ke 3,,, he,,he, maka bermulalah Trimester ke 2,, he,,he kejap jek,, kan,, Tapi hanya tuhan sajer yg tahu macam mana azab nyer nak jd seorang ibu nih,, Morning Sickness,, uhuks,, bagi mereka yg x pernah rasa,, or bagi mereka yg x ada morning sickness mungkin cakap yg aku nih mengada2,,tak pun,, suh kuatkan semangat,, Tapi,, bagi mereka yg seangkatan,, so far sumer akan cakap,, "sabar yer,,, saya memahami,,,",, oooh sungguh terharu beb ayat memahami tuh...

So far, Sejak dr kandungan yg pertama lagi,, aku mmg penghidap penyakit MS nie,, nak dikatakan keturunan pun yer jugak,, Ingat lagi,, waktu mengandungkan Alya dulu,, siap masuk sepital jasin,, seminggu lg tuh,,, masa tuh, aku kene demam panas,, akibat aku x nak makan r minum ,, so,, badan aku jd rasa sejuk jer,, tp.. suhu bdn aku dah 40 darjah celcius dah,,, hu,,hu,, then,, dptlak,, nurse yg baik2 kat situ,, tapi yg jadi lebih kuat biler kesian nengok mak nagn ibu mertua plus husband terpaksa bergilir2 jenguk kat sepital tu,,terus kuatkan semangat,,, pulak tuh,, BFF ibu mertua plak jd ketua staff nurse,,, aikk,,, terus dpt layanan ,,superbb beb,,, seronok plak dpt duk sepital,,,he,,he,, Tapi kali nih,, aku cuber jugak utk x masuk sepital,, yerlah kene plak pikirkan Alya,,,kang sapa plak nak jaga dia,,, nak layan kerenah dia,,, nak cum mulot dia,,

Kandungan yg ke 2,, nie lain macam dr yg first dulu,, mmg beza sgt,, dr segi pemalasnyer,, pastu aku x suka bau lelaki,, termasuk husband ku itu,, nak buat camner,, dah x bleh bau,, eeeeeee,,,, kalau dulu,, aku paling suker bau dia,, tapi kali nih,, dia mintak suh salam,,pun,, aku selalu tolak,, takut jugak kan,, mula2,, memang hangin gak bro nih,, tp esoknyer,,cool balik,,, yerlah,, nie semua,, dia punya buatan lah kan,,, nak x nak kene ler jugak,, he,,he,,

Bab keje rumah plak,, he,,he,, disebabkan aku x bleh nak bau bende menumis,, aku dgn sendirinya mengistiharkan gantung kuali ok,,, mkn luar,, ahkak x larat ,,, uhuks,,, oklah korang,, sekian utk kali ini,, lain kali citer lagi,,,,

2 ulasan: