19/06/12

Buah Hati Mama


Macam tak cayer jek kan,, aku adalah seorang ibu kepada 2 cahaya mata yg bulat nie ha. Dah dua anak aku wei,, alhamdulillah... syukur kepadanya,,, bila tengok anak-anak depan mata sejuk perut ,,, tapi bila masing-masing tunjukkan aksi kepala sendrik,, masa tu pun rambut aku tercacak naik atas,, terus jadi puntianak,,, muaahaha,,, 

    gambar atas nie,, ambik masa semua keje dah beres dan ala-ala mata dah kuyu gitu,,, 
uhuks,,, 
so masa nie lah boleh layan anak-anak. Cam biase si kecik memang jadi sasaran kene gomol. 
geram sangat rasa macam nak geget geget ,,,,  ingat lagi masa berpantang kat kampung. Biler nenek Uji dia gomol -gomol Mia,,, mia bleh jer muntah,,hu,,hu,, terus nenek nyer sentap,,, 

   Yg si kakak pulak,, ganas,,, buat macam si adik dah besau benau.... naik main sep sep,, boleh?...,,,, ya ampunnnn,,,kor hingat,,,,,,  macam mana lah apak kor tak panggil mama kor ni,, SINGA,,, singa ok,, memang tak boleh blah ayat apak,,, singa pun singa lah,, kalau tak jadi singa,, semua jadi lemak,, he,,he,,he,,
    tapi bile tengok balik gambar diorang bedua pagi2 nie,,, syahdu syahdan hati mak kor nie ha,,, waaaaaaaaaaaaaaaa lindu sama anak guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,,,,,  meh,,meh layan nengok gambor,,,
kor tengok,,kor tengok,, dah mula menunjukkan aksi gusti....

adik yang cool

  
si kakak yg sibuk nak tunjuk gigi kapak,,huah,,huah,,huah,,        


dan akhir sekali........ 
tapi nak cakap dulu,, yg aku macam taka caya yg nie adalah aku.... giler tembam,,,


7 ulasan:

  1. As, gebunya si adik tu... geram tengok pipinyer yg chubby tu!!! Sekali pandang nengok mcm muka dia iras somi ko lak...keh3......

    BalasPadam
    Balasan
    1. hmm tuelah berkat susu ibu,,he,,he(promote,,promote). Kami pun tak perasan sgt pasal pipi dia,, cuma bila balik kg hari tu, nenek dia terkejut biler tengok dia bagai dipam-pam,, ha,,ha,, macam mana tak tembam,, satu hari 20 ++ oz,,, Kak nora, memang tak dinafikan,, yg si adik ni,, banyak ikut apaknyer,,,,lagi-lagi tang kulit,,muaha,ha,,ha,,

      Padam
  2. pasni nak anak gegurl pula...sweet je aku tengok

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh,,boleh,,, akak doakan semoga kor dapat anak pomfuan lak pas ni,,, bleh ada geng posing posing depan cermin,, we he,,he....

      Padam
  3. laki aku kalau boleh nak anak laki seorang..menyambung warisan keluarga dia katanya...takpe..tahun depan aku berusahalah

    BalasPadam
  4. waa.. pipi adik nye bagai di pam2 la. sah ikut akak dia ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. buakn ikut pipi mak dia yek,, he,,he,,he

      Padam