16/07/12

Jalan jalan tepi Tasek + Masjid besi

Aktivit hujung minggu kami,,, lepas buhsan tgk rumah,, 
terus bawak anak-anak gi main kat putrajaya,, 
masa tu dah ptg sgt pun,, so org pun dah kurang,,,
tu yg srronoknyer kat putrajaya nih,,
 bnyk tmpt yg boleh lepak,,

tengok tu,,, bukak jer pintu,, mcm yam lepas reban,,,
 pastu aku jd tarzan ,,,,
selamat  ada brek,, tu pun bdn dah tak boleh pusing,,,

main dua kali,, pastu malu pulak,,,


model tepi tasek

posing....tengok bot lalu

nak jugak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

jln2 menyusuri tasek,,, menghala ke masjid besi,,

Pemandangan kat tepi tu,, sungguh lawa,,, sejuk jer plak tuh,,,
kor tengok si kakak,,, macam2 dia posing,, tp still tunjuk gigi kapak,,
 Lately nih,, alya makin gedik bila posing ,,kan,,









Alhamdulillah,, petang-petang hujung minggu camnielah dpt bersama keluarga sendiri,,,
pagi dah tentu sibuk nak ke pasar segala,,,
dah petang br dpt hiburkan hati anak,,,
walaupun x lama.. hanya sejam dua jer,,,
tapi alya cakap,,,
BESTNYERRRRR

4 ulasan:

  1. geramnya tgok baby tuh....rasa nak gigit2..i folow eh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. he,,he,, terima kasih,,,,selamat meng follow follow,,,

      Padam
  2. amboi badan yudi pon dh ble tahan aku tgkkan weh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tau tak per,,, samer bulat,,, yeah,,, kami keluarga bulat,, uhuks

      Padam