4/07/12

Orang kawin

 
nie episod minggu lepas hari sabtu,, kitorang balik kampung.
Dimulakan dengan belah suami dulu. (sebab kami satu negeri jer) Kakak iparku punya adik ipar kawin... atau senang cerita birasku punya adik kawin..

seronok bila tengok org kawin ni ,, boleh imbas balik kenangan waktu aku dolu-dolu he,,he,,
meh meh tengok,, comel comel pengatin nyer,,


 

pastu,,,

meh layan aksi kami 3 beranak pulak,, org sibuk sibuk ambil gambar pengantin,, 
kami ... gedik gedik kat tepi,, huah,,huah,,huah,,


mama ambil gambar alya 
 
lepas tu
alya ambil gambar mama pulak,,,

gedik tak,,gedik tak?....

nie,,, aksi pertama kali si kakak nak pegang adik sambil posing
 
tgk tu,, ,, gara gara nak suh kepala adik tak lentok...mujur adik kau cool


 
 
mia ngan nenek Mah.... sebab tu lah   omak eh boleh ambik can,,
macam tak de anak kocik,,,







and lastly,,, gambar Mia ngan mama pulak,,,


 
 

2 ulasan:

  1. sangat mantap adik alya itewww... geram nengok nya

    BalasPadam
    Balasan
    1. yah,,,sebab tu gelaran mia kat rumah,, budak bulat,, ha,,ha,ha

      Padam