31/07/12

Tarikh Declare

oops.................
betulker spelling declare cam tue,,, hentam sajalah,,
sajer nak bebel ngan korang,,,, tajuk yg sedang dibincangkan kat radio suria pagi ni ha...

Tarikh declare,,, korang ada?... aku tak der kuasa nak layan... 
tarikh nikah tu pun kengkadang tersasar,,, ha,,ha 
dah memang bukan jenis nak ingat tarikh-tarikh nie,, main belasah jerk,,

sebab,, aku bukan jenis yg selalu nak celebrate,,, yeahh tepuk amai amai,, 
sowi,,,,,,, 

Laki aku pulak pun jenis yang sama... kalau tanya,,, 
pa,, hari ni hari apa?,,, 
huh nak kene tunjal kepala bleh ah,,,
dari planet mana plak minah nie,,, hari apa pun tak tau..
wahhh sentap hati mak... tau,,, 
nak buat camner,, laki ku bukan jenis camtu,,, sob sob sob

Oleh itu , kalau nak apa2,,, sila buat reminder kat tipon dia,, nanti dia ingatlah,, 
tak pun,,,
baik kejut jer dia pukul 12 tengah malam tu kan... 
pa... hari ni hari jadi mama okeh,, sila wish,,,and bak hadiah

hu,,hu,, bleh ker camtu,, sumpah tak pernah try lagi,,,he,,he,,

So ,, acilah kan,, dia tak hingat,,, aku pun tak hingat,,
tu yg kengkadang,, 
eh eh....semalam tarikh nikah kita yek,,,
,,??????,,,

2 ulasan:

  1. sabo je la korang ni weh... hehhehe

    BalasPadam
  2. tarikh nikah lau laki aku tak ingat tak tahulah nak cakap pe lagi...
    senang sangat2 pada akulah...
    orang lain tak tahulah

    BalasPadam